czwartek, 26 kwietnia 2012

Serca sercu!

Wszystkich, którzy czytali już u mnie na blogu o Marcelku, wszystkich, tych, którzy dopiero przeczytają, wszystkich tych, którzy dysponują wolnym czasem 12 maja zapraszamy na mecz charytatywny pełen atrakcji. Celem będzie zebranie środków na operację Marcelka, której termin został wyznaczony już na 30 maja. Plakat poniżej mam nadzieję przybliży Wam wszelkie atrakcje i zachęci do licznego przybycia!!!! A korzystając z okazji dziękuję wszystkim, którzy pomogli przy okazji mojego ostatniego posta!!! 
Dziękuję w imieniu Marcelka i jego dzielnej Mamy, mam nadzieję że w tym roku dostanie najcudowniejszy prezent z okazji dnia matki - zdrowie Marcelka :-) Ja trzymam za to kciuki najmocniej jak umiem!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie pozostawione u mnie komentarze! :-)