piątek, 30 grudnia 2011

Cynamonowe ciasteczka na zakończenie roku

Kochani!!! Właśnie mija kolejny rok. Rok, w którym poznałam wiele interesujących i wartościowych osób, nauczyłam się wielu nowych rzeczy. Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają i tym do których ja zaglądam z zapartym tchem czekając na nowe blogowe wpisy. :-) Życzę Wam, żeby przyszły Rok był równie inspirujący, żeby przyziemne problemy nie odciągały Was od realizacji marzeń. Dziękuję za wszystkie komentarze i mam cichą nadzieję, że w przyszłym roku też znajdziecie chwilę, żeby do mnie zaglądać :-) A na ostatni wpis w tym roku proponuję do kawy ciasteczka cynamonowe. Proste, ale smaczne. Smacznego. :-)




Cynamonowe kruche ciasteczka (niestety nie pamiętam skąd mam przepis :-))


1-2 szklanki mąki
pół kostki masła
pół szklanki cukru
1 żółtko
1-2 łyżeczki cynamonu


Masło posiekać z mąką i cukrem, dodać żółtko, na koniec cynamon. Owinąć folią i schować do lodówki na kilka godzin. Rozwałkować ciasto na grubość 3-5 mm, układać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w temp. 175 stopni aż się zrumienią (u mnie około 10 minut).

2 komentarze:

  1. Mniam! Uwielbiam cynamon,a ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie:)
    Pewnie skorzystam z przepisu:)
    Pozdrawiam i życzę świetnej zabawy dzisiejszego sylwestrowego wieczoru!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I Tobie Gosieńko, wszystkiego co dobre w tym nadchodzącym Nowym 2012 Roku. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie pozostawione u mnie komentarze! :-)