sobota, 20 kwietnia 2013

Sezon komunijny czas zacząć

Nie wiem kiedy to się stało, ale tak na prawdę za niedługo kończy się kwiecień. A maj jak wiadomo obfituje w uroczystości komunijne. :-) Sezon czas zacząć. Tym razem albumy z delikatnymi akcentami z theMiniArt. A że mnie delikatne akcenty pasują najbardziej, to zapas mam już zrobiony. :-) Przy okazji pociachałam mnóstwo papierów mojego ukochanego UHK (który od niedawna zagościł również w Craftshopie) z akcentami papierów z Galerii Papieru, .




5 komentarzy:

  1. cudo... idealnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te albumy. Coś mi się wydaje, że kupiłam te papiery :-) A co do sezonu komunijnego to ja zrobiłam zaproszenia :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te albumy! Takie delikatne i piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzież Ty się podziewasz:)?
    Dobrego roku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie pozostawione u mnie komentarze! :-)