niedziela, 12 lutego 2012

Patchworkowe życzenia

Ostatnio mój niedoczas osiągnął punkt kulminacyjny... Czasami rozkładanie i składanie "majdanu" papierowego zajmuje mi więcej niż czas, który mogę poświęcić na zrobienie czegokolwiek. Dobrze by było móc spać mniej, ale przy tych mrozach po całym dniu zmęczenie jednak wygrywa... 
Chciałam zrobić lift kartki Karoli o tutaj, ale oczywiście nie zdążyłam w odpowiednim terminie z fotką. Nie mniej jednak pokazuję. Jest trochę patchworkowa, i za to ją polubiłam. No i oswajam przestrzenne kartki. :-)

6 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka, wspaniałe połączenie papierów !
    Gosia jak Ja Cię rozumiem z tym niedoczasem :**
    Kartka świetna, zrobiłam ostatnio podobną, patchworkową, ale nie zdązyłam jeszcze zrobić fotki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham patczworki pod każdą postacią- ten także.Piekne pastele jak na nie patrzę to coś tak jakby mi było weselej.Pozdrawiam M...a

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bardzo ta karteczka i taka...patchworkowa.Muszę sobie zrobić podobną.Dopiero się uczę,więc chodzę i podglądam hi hi:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Że nie zdążyłaś to nieważne:) Ważne , że kartka jest świetna, w super kolorach i bardzo pomysłowa!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Skądś znam tę kartkę, także od środka ;) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie pozostawione u mnie komentarze! :-)